tröstshopping?

Eller ska man kanske kallade spontan och en värdig shoppingrunda?!
imorse/inatt/igårkväll trodde jag att min värld skulle rasa samman. mådde jättedåligt och eftersom vi redan skulle vara 2 personal borta på jobbet idag så  kunde jag ju inte bara bli sjuk..
drog mig upp svettandes imorse och åkte till jobbet.
väl där skulle jag jobba med 2 vikarier.. allt kändes piss bull buu!
men vet ni vad?
det gick jättebra, så bra det kunde gå.
jag känner mig inte helt död nu och jag mår helt okej faktiskt..
på vägen hem sprang jag in om hm och inte tröstshoppade, men jag kände verkligen för att shoppa..
gick inne på hm i lugn o ro, tittade igenom alla kläder, alla nattlinne o pyamasar, alla smink/halsdukar/skor osv och alla smink o krämprodukter..
fick med mig en del hem men rätt billiga saker.
3 bas långarmade tröjor, ett nattlinne, strumpor, schampoo o balsam och en kjol.nöjd!!

sitter här hemma nu, ska hoppa in i duschen, en välförtjänt sådan och sen lägga mig och sova en timme.
när andreas kommer hem så ska vi åka hem till Pappa Thord och äta middag, då Mamma Lena är på cypern och göttar sig på rehabresa.

Nej nu kallar duschen innna jag somnar här....

och ni, man ska inte hänga läpp och dömma hunden efter håret för det kan slutligen bli bra ändå! det har jag lärt mig idag...

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch känner igen det när jag vet att jag ska jobba med vikarier och vi är ont om folk, målar fan på väggen! Men det har varje gång gått hur bra som helst :) Heja vikarier!!

2009-10-06 @ 20:41:54
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0