Vi luktar bardisk i munnen..


oj oj oj!
snabb fakta om hur mitt liv sett ut de senaste dagarna.
jobbade till 4 torsdag och åkte sen ut till andreas föräldarars landställe och spenderade vaborg och 2  nätter där. hur mysigt som helst.
- solade på bryggan vid vattnet
-läste tidningar
-åt gott
-drack gott
-umgicks

tog det alltså väldigt lugnt. sjukt skönt! älskar det stället, lugnt och mysigt precis vid vattnet..

kom hem i lördags middag, städade lägenheten, shoppade lite och sen gjorde vi oss klara inför kvällen och sedan blev det öl, rose, cider, shots och skitsnack på vår balkong..
tog taxi till sundbyberg? sumpan? vid ca 19.00 där vi åt god middag, drack vin, pratade, skrattade och sådär! var väl ca 18 stycken vid ett långbord så det var bra stämning..
Markus fyllde 23 därför detta stora kalas..
efter några timmar gick vi till ett ställe som heter garbo. sjukt bra ställe! vi drack to much, dansade och hade allmänt jätte trevligt..
Jag ida och tomas röjde på schlager golvet

JAG ÄLSKAR SCHLAGER.. Finns det något roligare?:)

tog en taxi hem efter 3, insåg då att det blivit lite för mycket utav det goda..

Idag har jag och min älskade lilla pluttskrutt mått som vi förtjänat.. ätit pizza, chips, frukt och legat i soffan och tyckt synd om oss själva:) luktat barfisk i munnen och myst..

Framåt kvällen då vi piggnade till så tog vi oss en skön dusch och fräschade till här hemma. sitter nu i pyamas och är nöjd efter en lyckad lång helg:)

veckan bjuder på nytt jobb 100 %, fira andreas pappa, träffa ida och markus och äta tårta, middag i stan för andreas ska permanenta håret så det blir nog fullt upp i veckan :)

Ha det bra! puss o gull <3



andreas utväxt ser lite rolig ut på bilden, ska dock åtgärdas på onsdag:)








Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa sjukt bra schlagergolv!! men man mådde ju som man förtjänade igår, men det var ju bara att försöka fräscha till sig för middag hos marcus föräldrar :) jag har varit sååå trött idag! sen får vi boka in tårtkalaset :)

2009-05-04 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0