underbart

helgen som gått har varit underbar.. tänkte berätta lite snabbt!

fredag: andreas hämtade mig på jobbet. vi stack till centrum. handlade mat, fick linne trosor o klämma av älskling:) sen åkte vi hem och lagade mat, tacos. sen somnade vi ca 2,5 timme i sängen. vaknade upp som 2 yrväder och åt lite välförtjänt fruktsallad med vanligvisp, vår nya favorit:) äter hur mkt frukt som hellst.
så till alla som jag var otrevlig och inte svarade eller pratade med i fredag- jag sov! 
 lördag: vaknade upp 15 timmar senare igår och sen gick vi ner till balders och åt brunch. jag åt kyckling och pasta sallad(sjukt god) och andreas åt skaldjurslassange.. mums!
satte oss på innergården en stund och det var hur skönt som helst. så vi hämtade ner filt och la och mös på gräset där nere, jag läste och andreas pratade i telefon..
förflyttade sedan mig upp till balkongen. och på väg upp mötte jag våra nya grannar. jättesöta:)
satt sen resten av dagen på balkongen i solen och läste. jag njöt mer än på länge!
pannan kom förbi och vi drack rose och cider. timmarna sprang iväg och jag gick och duschade och andreas och pannan gick ner o handlade mat. caroline kom också senare:) trevligt.. vi åt, kollade på melodifestivalen och hade allmänt trevligt..
 söndag: vaknade redan klockan 10 imorse. Andreas mitt hjärta gav mig frukost på sängen :D mums. underbart.
sen åkte vi ut till landet, åkte båt i 3 timmar. jag körde lite men föredrar att åka. helt underbart. avkoppling och det luktade riktigt sjö. jättemysigt!
jag och älskling fick tid för att bara vara med varnadra.
åkte hem, handlade mat. gjorde skagentoast, grillspett och twister potatis och varsen glass till efterrätt:) sjukt gott. satt på balkongen där det var vindstilla och sjukt varmt. helt underbart!
jag läste ut boken, läste alltså en bok på 2 dagar och den var sjukt bra.
nu har vi ätit fruktsallad, myst och tittar på dejá vu. nu är det nyheter och nu fortsätter den snart.
vi ligger i sängen färdiga för att sova.

en text med många underbart, men vilken helg. kanon väder och avkoppling till 100..

imorgon väntar 4 dagars jobb. ledig på torsdag däremot och det är ju skönt!!

hoppas att alla haft en lika trevlig och underbar helg som oss :)

om en vecka så kommer emelie hem:D :D <3

NATTI NATTI , <3




MIN SÖTA BABE, LOVE YOU <3


PUSS ÄLSKLING!<3



NJUTNING!




VI ÅKTE FÖRBI TIGER WOODS SOMMARHUS, NICE?


JAG SER UT SOM EN FISKARE:)



GRÖNA LUND. EN TUR DIT NÄSTA HELG TACK?

Kommentarer
Postat av: Cornelia Löfvall

JAG SAKNAR DIG SNÄCKAN! MÅSTE SES SNART! E SJUKT SUGEN PÅ O HÄLSA PÅ DIG! PUSS<3

2009-05-19 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0