Our Place!!!

Nu ska ni få ta del av vårt älskade hem!
vi är väl klara med det mesta!


Välkommen på en titt in i vårt hem:)


såhär ser det ut utanför vår dörr


vi bor här!




vår hall. står i vardagsrummet och fotar in och det är köket ni ser där borta:)



vår sovrum, eller en del av det..

 
balkongen


här ska vi ställa sån typ vägg gjord av pil för det oranga, sätta upp blommor och gör mer mysigt. inte haft tid o råd än:)



vår tvhörna!!



vardagsrumet där jag skulle försöka fota med panoroma, men det blev inte så bra. vardagsrummet ser
runt ut men det är fyrkantigt..


köksmatbord!!!


köket!



badrummet!


vask och toalett!


vår kära spegel som vi föll för direkt!


våra fina buddah tavlor..


tvn


utsikten från vardagsrummet, mysigt va?:) (jag vet att blommorna är vissna och behövs bytas ut. det kommer)



våra vitrinskåp!



tvn i sovrummet


spegelen i sovrummet, där en en röra på byrån nu pga inga hyllor typ. ska sätta upp lite hyllor med ramar osv när vi finner en borr..



sovrumsfönstret och balkogen utanför:) (elin har satt i foto på mig när jag är liten i ramarna, inte jag) hahah


satt just och tänkte på hur vuxen man blivit på senaste. storhandlar, lagar mat, städar, borrar, vattnar blommor, åker till apotek osv och fixar allt själv.. åker till jobb och sköter allt ekonomiskt osv själv:)
jag är stolt..


vad tycker ni om vår lägenhet?:) roligare att ser i verkligeheten kanske så ni får komma upp och hälsa på:)


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Övermysigt!!!!:) riktigt fint! tycker d e så kul för dig=) saknar dig här nere bara! förösker hitta en helg nu när skolan e över så mna kan komma upp:)

<3

2009-05-24 @ 22:07:13
Postat av: Tozz

Övermysigt!!!!:) riktigt fint! tycker d e så kul för dig=) saknar dig här nere bara! förösker hitta en helg nu när skolan e över så mna kan komma upp:)

<3



2009-05-24 @ 22:07:40
Postat av: Anonym

Ooooh mycket fint Emma :) Jag kommer gärna och hälsar på någon gång :) Puss

2009-05-24 @ 22:10:18
Postat av: Josie

Ooooh mycket fint Emma :) Jag kommer gärna och hälsar på någon gång :) Puss

2009-05-24 @ 22:10:57
Postat av: Alexandra

Jättefint Emsen, så mysigt och hemtrevligt! :)

2009-05-25 @ 09:34:34
Postat av: Anna

Så fint ni har det! :)

2009-05-25 @ 09:50:32
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Ellinor

vilken fin lägenhet ni har :) ser jätte mysig ut!! hoppas allt är bra annars!

2009-05-25 @ 16:40:37
URL: http://ellinor87.blogg.se/
Postat av: Emma

fy fasiken vad fint ni har det i er lägenhet! Riktigt snyggt :-)



Åh vad kul att du läser den så ofta :-D Ja, det ska bli skitroligt att vara där hela sommaren.. Ska jobba som bartender på ett nyöppnat ställe bredvid Den glade viking. Samma ägare som de glade viking så det är perfekt.. :-) Blir det någon utomlandsresa för dig i sommar? :)



Puss&kram

2009-05-25 @ 22:04:30
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Din egen lilla P-pilla <3

Jättefint darling :) Fan vill bara upp till dig nu, får snart mitt junischema så då får vi se ut en helg som passar oss bra. PUSS <3

2009-05-26 @ 09:55:07
URL: http://pernilla89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0