fabolous!

sitter i soffan. helt utslagen. trött och ont i kroppen och alldeles varm och kall på samma gång.. :(
sjukdomen passar dock ej just nu eftersom jag imorgon kommer att vara på jobbet i 12 timmar. lång dag med andra ord!
andreas är nu ute på landet för att hjälpa sin pappa att lägga i båten. där ska det glassas i sommar!
när min älskade kommer hem så blir det mat och mys.
jag måste sova tidigt ikväll.

i helgen har vi inga planer. men det är rätt skönt det!
saknar min familj just nu.. mina vänner!

jag är svintrött. vill bara sova!

borde gå och ta hand om tvätten men den går väl ingenstans. så om man ska sova så man blir bättre samt att det går snabbare tills andreas kommer hem <3

hur är era liv i skåne?:) hör för sällan från vissa av er. smisk på er :)

ha det bra.. känner inte att jag har något speciellt att skriva om. och vill ni veta någon speciellt så skriv det i kommentar fältet:D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: de é ja

krya på dej

kram

2009-05-13 @ 19:43:51
Postat av: Elin

Du har kanske svininfluensan? :P Du verkar ha blivit duktig på att lägga dig i tid :) Ett + i kanten där!

2009-05-13 @ 20:49:56
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0