tjohopp..

då är man tillbaka i stockholm. har typ sovit dessa 2 dagarna bara. varit otroligt trött. längesen jag hade en sån här hektisk helg. mycket som skulle hinnas med:)
har iaf packa upp mina väskor.. bra va mamma?:) är du stolt över mig?
har även städat undan lite här hemma och så.
har nyss avklarat en tallrik spagetti med kycklingfärs, så nu brinner det i min lilla mun då jag fick för mkt peppar i den igår när jag lagade den. näsan rinner också :)

har öppet och vädrar här, sjukt varmt när solen står på. men nu börjar det fan bli kallt..

imorgon ska jag på arbetsintervju, ska bli kul och jag hoppas att det går bra:)
sen på måndag eller tisdag ska jag antaglingen in till stockholm på en intervju..
hoppas allt släpper nu, det skulle göra mig frukstansvärt glad!!

nej nu ska jag gå o stänga dörren och städa det sista.

förresten så har jag tittat klart på sex and the city boxen nu, nu är det fan dags för jobb.. hahaha!

ikväll blir det hemmabakad pizza och mys med älsklingen..

Puss och hej!!!






var förresten på ikea igår och köpte den "puffen" som står där till vänster om soffan.. det blev mycket bättre. samt de ljuslyktorna i fönstret.) fint va?
nu är här snart klart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0