skrämmande..

helt sjukt att det redan är fredag och det innbär ju helg. det är galet!
jag tycker det är skrämmande.
fast ändå bra, för ju fortare tiden går ju fortare blir det ljusare tiden, ju fortare kommer jag att träffa min älskade familj!!!

i veckan har jag passat bobo och lite sådär..

nu har han åkt hem och jag står i köket och kokar nudlar..

Ikväll vet vi inte vad som händer riktigt, imorgon blir det nog en mysdag och så ska vi ut till andreas föräldrars landställe och äta middag och efter det blir det kanske melodifesteivalskväll hos ida och markus i täby...
på söndag ska jag ida och claudia på bio i kista.. blir nog kul:)

nej nu kurrar min mage så nu ska jag smaska i mina nudlar.. och titta satc såklart:)

 Puss&kram alla sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0