skånes helg

nu tänkte jag skriva lite om min helg.
i fredags morse rinde emelie mig. blev jätte glad:D
efter det åkte jag med Mamma elin och deras vänner till Ullared. kul och jag handlade en del :)
kom tillbaka till hörby ca 23.30, sprang in och bytade kläder och sen åkte jag bort till pernilla holly och johanna. drack lite o sen åkte vi till Class i kristianstad och dansade. var hemma efter 4 och somnade med en otrolig smärta i mina fötter.
igår la jag och mös med min familj i soffan. sen åkte jag och mötte upp pernilla och några till och tittade på herrarnas match, de gick upp till 1an så det var en bra stämmning..
efter det stack vi hem till frida och anders där jag åt flygande jakob för första gången i mitt liv och det var jättegott. åt frukt med choklad fontän också, mums :)
trevlig kväll med masssa skitsnack..
idag sov jag ut. nu har mamma varit och handlat så nu ska jag äta frukost. sen ska jag titta på damernas match! ikväll blir det familje middag och mys..

Imorgon ska jag och elin runt lite överallt i olika affärer osv.. sen vet jag inte om jag åker hem på kvällen eller om jag stannar tills tisdag...

Saknar min andreas jättemycket, längtar efter din närhet baby!! love you<3

ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0