hund nanny!

helgen var underbar. massa shopping, sabina var här o tittade lets dance, åt tacos och såg lets dance, varit på middag hos andreas föräldrar, shoppat lite till och myst framför nyinköpta filmer!

nu är det måndag igen och bobo ligger här o sover bredvid mig.. börjar få ordning på honom.
första dagen var hemsk typ. hade så ont i mina armar o jag var nästan rädd för honom. han gick knappt att gå ut o gå med.
men nu börjar han nog trivas. promenaderna går jättebra o han bits inte lika mkt.
nu är han endast söt då han krypt upp till mig o ligger här o sover o snarkar till emellanåt..

igår körde jag o älskling ut massa cv runt om i sollentuna!

Nej nu ska jag fortsätta se SATC..

Puss kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0