hej svej i lingonskogen

JAG HAR FÅTT JOBB:D tjoho hopp hej en väääääldigt glad emma...

helgen bjöd på letsdance, mys och mys i fredags.. andreas och jag hjälpte gustaf och hans tjej att flytta. och så blev det snöstorm.
väl hemma så tände jag masssa massa ljus och mös med älskling.
igår var vi sega på morgonen som varje morgon tillsammans. åkte och shoppade lite smått och gott.
gjorde hemma lagad pizza på kvällen och jag var världens bästa flickvän som snoppprade jordgubbar och lät Äänndyy the määän se heeeeeeeeela fotbollsmatchen. jag roade mig med internet o vin. lagom seg efter 2 glas vin o fotboll i bakrunden ja..
åt massa jordgubbar o glass och tittade på film. jag blev tötttiiis och vi somnade...
denna morgonen har bjudit på te, knäckis, pussar kramar och massa slag av alla gula saker vi ser. moget? nej men kul..:p

igår satt vi typ i en halvtimme i bilen och slogs.. om ALLT. gula bilar var det till börja med. sen blev det gula skyltar, gula kläder, gula saker osv..
jag vann änd fighten...

Andreas: GUL BIIILLLLL (slog mig typ 7 gånger som en liten kärring)
JAG: Ajjj, man får bara slå en gång din pussy...
Andreas: HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!
JAG: (Slår andreas) GUUUUUL bil..
Andreas: där var ingen gul bil ditt väsby!!!!!
JAG: JOOOHOOOOO ( Asgarvar)
Andreas: Gula skyltar x5 (slår mig 10 gånger)
JAG: GULA TÄÄÄNDER (pekar på andreas mun och asgarvar)
BÅDA : Asgarvar!!!!! :)

hahahahha med detta viller jag säga att jag vann fighten.. hahhaa. och att vi har sjukt roligt tillsammans. vi har typ bara varit med varnadra hela helgen o skrattat o myst..

nej nu ska vi åka till rusta och lite sådär..

och vila upp oss för kommande 2 helger då min familj kommer o hälsar på:) saknar er..

puss o kram



Söta mammmiii o papppiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0