håll i hatten :)

igår blev det en intensiv dag, om man jämnför med mina senaste månader:P

tog bussen till helenelund igår för att gå på arbetsintervju.. var inte alls nervös och kände mig rätt nerstämmd.
allt jobbsökande utan resultat har väl inte gett mig de högst förväntningarna.
åkte dit o allt verkade bra.
jag fick typ jobbet:) eller jag får reda på mer exakt i eftermiddag.
men jag jobbade iaf redan igår:D från 13.00-17.00 :)
de ni. snabba pix!!!
det var helt okej att jobba.
en första dag på jobbet är väl aldrig kul, speciellt inte när de hade de stressigt där o alla var stressade.
men trevlig personal osv.
så jag kommer nog att trivas om jag ska jobba där mkt framöver:)

när jag kom hem igår så frös jag som tusan. tog en varm lång dusch, tog på en mjukisdress. sen kom andreas hem med mat och efter det la vi oss i sängen, tände massa ljjus, såg sex and the city the movie(det var dock mest jag som tittade)
efter det var klockan bara 20.00 och vi kände oss lagom rastlösa.
så vi körde till Coop och handlade grejor inför ikväll..
vi tänkte nämligen göra hemmalagad pizza ikväll och mysa till lets dance.

känner att jag kommer bli lagom rastlös idag.. inget sex and the city eller annan box för den delen:(
saknar carrie, chalotte, miranda och samantha.. hur ska jag överleva?

kanske kan baka lite idag som jag tycker är frukstansvärt tråkigt, eller eller eller elller vadå? fuck, jag kommer bli uttråkad.


jag hatar verkligen mitt tunna hår. såååå mycket! :( kan någon ge mig lite hår??

om mindre än en vecka kommer elittt:D


nej nu ska jag gå ut och gå med bobo babe..

kram o puss!



Kommentarer
Postat av: Tozz

du kan få hår av mig ja måste klippa mig.. kan spara d å skicka upp d;) hehe annars går livet bra? <3

2009-03-28 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0