det blir en dag på stranden..

ligger kvar i sängen, är frukstansvärt hungrig. så till frukost får det bli en varma koppen samt avokado knäckis. Yammi!
ska pallra mig ner till centrum idag för att leta skor som jag ej fann igår samt lukta ut en god parfym.
mamma gris o pappa gris åker till gris utlandet på onsdag o jag är gris avunsjuk..jag vill det gris mycket!
vet också att jag kommer få fruktansvärda sms med likande text som 
"ligger vid poolen, 30 grader varmt o dricker GT.."
"Mamma ligger i poolen nu och där är 27 grader, nästan för varmt för att bada i den"
"nu ska vi ut o äta i kvälls solen"
och nej, jag är inte allls avis!

fan vad skönt det vore med en resa NU!

helgen har varit över mys. umgåtts med endast älskling hela helgen. Lets dance, god mat, shopping, bio, promenader osv... LOVE IT!
vi åt taco igårkväll. kan man aldrig tröttna på taco? det är ju sanslöst gott. o jag tror tom där är kycklingfärs kvar i kylen..
mm mums!
kanske ska göra mig en liten taco. jadå!

nej nu ska jag dra mig upp ur sängen och klä mig samt göra en brakar frukost o invänta bacholors sista avsnitt..

Kram till alla!

Och förresten, vilken helg ska man åka hem, jag saknar min familj!



Kommentarer
Postat av: Elin

Man kan alltid skicka tillbaka sms/mms till mamma och pappa på Ollllleeee :) Haha, så får dom med lida lite :P

2009-03-02 @ 13:22:01
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: pappa

Ja tänk så taskiga vi som lämnar dom små nassarna hemma.

Kram Pappa o Mamma

2009-03-02 @ 16:59:29
Postat av: EMELIE!

Sag till nar du aker till skaneland sa jag kan ringa dig :) saknar dig!

2009-03-02 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0