frisk som en nötkärna!!!

vilken återhämting. sovit hela dagen, och nu känner jag mig frisk! äntligen. ingen feber och bara lite ont i halsen..
imorgon blir det jobb. och jag är ritkigt glad för det.
jag trivs så bra på jobbet och det är mycket roligare att jobba än att gå hemma.

ikväll körde vi in om stinsen för att leta efter en rosa mjukis dress till mig, hittade dock ingen?
någon som vet vart de har sköna rosa mjukisdressar?

köpte iaf en jättesöt rosa kofta, serise rosa med pärlor till knappar. kan bäras upp både till vardags och till fest. köpte även ett linne av olika färger och som andreas sa:
- du ser ut som en godis:)

har städat hela lägenheter ikväll också. plockat undan, vikt kläder, dammat, diskat, dammsugit, torkat golv och jag har sprungit runt med min vattenspratflaska med sköljmedel och vatten i och sprutat på allt tyg och alla mattor för att det ska lukta extra gott.
är verkligen beroende av rengöringsprodukter. kunde man aldrig tro va?:)

tvättar för fullt också.
är det någon mer än vi som har problem med asstora högar utav tvätt som aldrig försvinner?
vi måste skärpa oss, tvätta oftare iaf!

Nej nu ska jag ta en snabbdusch och sen blir det en film innan vi somnar!

Puss på er alla, !

såhär fräsch är man efter 3 dagar i sängen!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0