världens bästa pojkvän

vet ni om att jag har världens bästa pojkvän? för det har jag.
han får mig alltid att må bra.
som ikväll när jag mådde skit o var nere.
han får mig till toppen igen.
han är så snäll, förstående och underbar..
dessutom är han snygg, gullig som få, bäst på allt och en riktig man för mig..
helt fantastiskt att han bara är min och jag bara är hans. <3
det kommer han alltid att vara, för vi ska alltid vara tillsammans.
Jag tror på evig kärlek..<3

J A G  S A K N A R  D I G  M I N  G O S I S - A N D R E A S  J Ä T T E - M Y C K E T ! ! ! <3




Kommentarer
Postat av: A

Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, jag har aldrig känt så här för någon annan än just dig. Du är det bästa som hänt mig. Varje gång jag tänker tanken på att förlora dig så rullar tårarna på kinden. Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. Jag älskar dig!

2009-01-28 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0