torsdagkväll

då är denna veckan typ slut. skönt!
har nog aldrig varit så mkt uttråkad som denna veckan..
idag har jag varit på citygross med mamma, handlade gardiner till lägenheten. hoppas det blir bra.
gardiner är jag kass på. men de i vardagsrummet bev ju bra så hoppas på att dessa också blir det.
åkte hem och slängde i min en avokado, jag är nog beroende av det! :P mummmiii mums.
efter det åkte jag och elin upp till sportcentret här i hörby och tränade ki-box i en och en halv timme.
sjukt skönt. har inte tränt på jättelänge och det var kul.
ska nog köpa kort i stockholm och gymma där. Hoppas att min lilla älskling också är sugen:) får muta honom annars. haha

imorgon tänkte jag sola, köpa present till mamma och sen ska jag till gymmet med elin och mamma och därefter hämta mig babe på flygplatsen.. wiiihii!

nu är jag så uttråkad att jag går och lägger mig helt enkelt. likt mig? nej inte alls.. men så är läget. då man ej har någon pojkvän som har tid med mig ikväll så blir det sömn nu..

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Visa saker blir inte roligare än vad man gör det till!

2009-01-31 @ 12:52:30
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0