nervös

är dålig på att påbörja blogginlägg så därför skiter jag i starterna utan skriver bara precis vad som faller mig in :)
imorse stack älskling till jobb, tråkigt... men han kom tillbaka typ 4 gånger. en gång för han glömde sin mobil, nästa gång ringde han för o fråga vilken adress vi bor på.. nästa gång kom han hem igen o så ställde han en kass på bordet hörde jag o så kom han in o pussade på mig o berättade att han hade ställt en sak på bordet till mig som jag skulle titta på när jag åt frukost.
HALLLÅÅ? det var ju flera timmar dit o nyfiken som jag är så sprang jag upp för och titta vad det var.
Han, den underbara saken hade köpt en mobiltelefon till mig..
han hade åkt för att handla ett batteri till mobilen som jag fick av honom i julklapp för det batteriet var kasst men det kostade tydligen för mycket så han köpte en ny, svart och guldig samsung, jättefin!
nu ligger den på laddning här bredvid mig, kan ej låta bli att starta den så ska nog göra det nu...
Det är ju superkul att pilla med sin nya mobil!
tusen tack min älskade chokladpralin!!

till något helt annat så ska jag jobba imorgon, är nervös osv!
men så tänker jag 
"jag ska bara gå dit, vara mig själv, ha kul. och det har alltid gått bra innan så sluta vara nervös..det är bara onödigt."
och visst är det så?
man kan gå runt och vara nervös i flera veckor över saker o så tar det typ 5 minuter sen är det över!
så nu ligger jag här ascool i sängen och intalar mig själv att jag inte är nervös. och visst, det går bra, ända tills andreas kommer hem o trycker fingrarna i magen, ler med hela huvudet o säger med speedad röst
"imorgon så ska du jobba gumman, är du nervöööös?"
så blir jag alltid nervös:) hahah...
mest nervös är jag nog för att jag pratar skånska o de pratar stockholmska. får gå in med att jag ska vara stolt skåning så går det nog bra!

Skåne i helgen eller inte?!?!!?!?!? :/ :) :(

G R A T T I S  M I N  Ä L S K A D E  S Y S T E R - Y S T E R  P Å  2 2   Å R S  D A G E N!!  V I  S E S  S N A R T : )

nej nu ska jag pilla på min nya mobil och tittta på depserate och därefter vika tvätt osv...

Puss og kram!



jag är så kär!!! <3<3



sötare unge får man leta efter(andreas som bebis) söt va?:D




lägger in flera bilder från kamera när jag orkar!
mamma, vi fotade som galningar i sälen för din skull:)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart har du fått jobb hjärtat? Och vad söta ni är! :)

2009-01-07 @ 15:32:41
Postat av: Elin

Naaw han är faktiskt lik sig :) Hoppas vi ses snart <3

2009-01-07 @ 20:32:12
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: p

Har bill o bull hittat hem

2009-01-11 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0