mihihihihih!

hej hej bloggen :)
imorgon kommer pernilla, det blir utgång o champanche! tummen upp..
idag har jag pratat med emelie på skype. wonderful!
jag har ont i magen idag! vet inte varför.
ligger i soffan med min Man och tittar lite tv. skönt!
igår var vi ute och åt tapas med ida markus o oskar. Lovely!
längtar sjukt mkt tills att elin kommer upp.. :D
alla är såklart jättevälkomna upp och jag saknar er alla, inga namn nämda, inga glömda:) ta åt er om ni vill!
ska köra alldles ensam till Arlanda imorgon och hämta pernilla, läskigt:P

nej nu ska vi äta morätter o dipp(bra för magen?!!?!) och starta en film..

Puss o gnejs, grus o gnejs:P hahhahahaha



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag längtar med :) Haha, då få vi leva på champnage ;D Haha!

2009-01-15 @ 22:01:42
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: A

Jaaa elin då ska vi dricka mkt champanche!!

2009-01-16 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0