hej vanliga dag!

sov länge imorse, sover oroligt. är nog för att jag är så van vid min o andreas säng i stockholm:)
Gick upp och klädde på mig o gjorde mig klar, åt frukost. sen har jag suttit vid datorn hela dagen och skrivit och skickat ut cv. ge mig ett jobb för tusan:)
sen åkte jag mamma och elin och handlade.
ikväll blir det styrketräning kanske, smoothie och film. Sex and the city kanske. :)

imorgon är mamma ledig så då ska vi åka till city gross, jag ska försöka hitta gardiner till köket, min uppgift:)
på fredag kommer älskling, lycka!<3

nej nu ska jag titta på ännu mer sommarjobb.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: A

SOMMARJOBB?

2009-01-28 @ 20:53:49
Postat av: Elin

Jag tränar när jag vill :) haha, så det är gött :)

2009-01-29 @ 20:59:04
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0