Hej hej!

tog just tåget till flemingsberg där andreas mötte upp mig. så nu sitter jag här på hans jobb medans han jobbar flitigt!
Vilken killmiljö. för er som inte vet så jobbar han i en källare med massor utav datorer, gamla flaskor, massor utan papper och skit över allt och som grädde på moset så luktar här kebab inne..
jag, som inte är speciellt pedantisk vill knappt sätta ner armarna på skrivbordet som jag sitter vid. haha!
Men det är kul att se hur min lilla Andreas jobbar.. host host!

I söndags var vi på bio. Andreas envisades med att bion började kvart över 8 vilket jag tyckte var konstigt eftersom filmer på bio aldrig börjar den tiden. eftersom vi hade förbokat så skulle de hämtas ut kvart över 7. när andreas tittade en stund inna så var där typ 550 lediga platser och vi beslutade oss därför för att inte åka dit förrän det precis började.
när vi kom dit ca 20.10 så köpte vi biljetter och handlade popcorn. "sprang" upp för trappan och så var där 2 ingångar en till höger och en till vänster. och när vi springer in genom vänsta dörren så är det kolsvart i salen och filmen ser ut att vara mitt i filmen. hahah. och mikael persbrandt som spelar gunwald i Beck han var med i filmen. men typ stod i skrek på sin fru och sina barn och såg jättesliten ut. jag tänkte att "om linda tog livet av sig och stefan likaså så är ju inte wallander som dom var inann så om gunwald blivit konstig är väl inget att förvåna sig över" så jag kastade mig ner i första bästa stol och slog mig till ro. medans andreas stod kvar bakom och såg beskymrad ut. sen viskar han till mig
"emma., detta är inte wallander" jag bara jooo, det är ju gunvald..
efter många om och men får andreas mig med sig ut och han börjar bli lagom irrietad och jag bara skrattar . så vi springer över till andra ingången eftersom jag trodde att det var 2 helt olika biosalonger. och när vi öppnar den dörren och går in så är det samma jävla film. hahaha! då står vi där o munhuggs om att det är helt konstigt och andreas börjar svettas och drar sina repliker som bara en stressad och irriterad stockholmare kan 
"jävla skit biograf, detta är fan inte wallander.. jävla skit, nu går vi.. så jävla dåigt"
då frågar jag andreas vad klockan är och så torkar han svetten och fnäser att klockan är 20.17 typ. jag tittar på biljetten och ser att bion börjar inte förrän 21.15.
tror aldrig jag skratttar så mycket i hela mitt liv och andreas skrattade faktiskt också... hahahhaha!
tänk folket som satt inne på biografen. som måste tyckt att vi var helt dumma i huvudet som rusar in mitt i en film och ut igen o sen ut o in genom nästa ingång. hahhaha!

wallander var iaf bra och vi var mätta på popcornen långt innan filmen ens hade börjat. hahahha!

när andreas slutar jobba så ska vi till bolagret och titta lite :)
vet inte hur jag jobbar i veckan..

förresten så gick jobbet jättebra och det var jättekul. barnene var supersöta o personalen likaså:)

I helgen kommer pernilla upp till mig och stockholm, jättekul:)

och i födelsedags present ska jag och andreas ge elin min syster en resa upp till stockholm :D jag längtar varje dag och det ska bli sjukt kul att ha henne här:D <3<3

Jag saknar min Emelie jättemycket!!

och jag vill färga mitt hår och ha långt hår samtidigt som jag vill ha blondt. jobbigt:)

nej nu ska jag titta på hjärtat när han jobbar, han är så söt:D

Pusspuss,, <3


Kommentarer
Postat av: Men vi då? Saknar du inte oss? M, P o O

2009-01-13 @ 18:11:00
Postat av: johanna

och mig då? J

2009-01-14 @ 18:14:56
Postat av: Tozz

å mig då?;) hahaha så ball me bion=) saknar dig emmapemma! pusskram<3

2009-01-14 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0