A la stockholmoo

då var det fredag, IGEN!
har städat hela lägenheten idag, borrat upp gardinstänger o hängt upp gardiner+borrat upp en klocka. grymt bra blev det o jag är nöjd! nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem o berätta hur fint det är o hur duktig flickvän han har:)
inte bara det så ska jag låna hans bil och hämta pernilla på flygplatsen men han vill ej tyckas komma hem, pernilla landar om 22 minuter o jag sitter här o kan ej göra så mkt.
hon får vänta tålmodigt:)
ikväll ska vi nog ut. lite dricka o mat här hemma först. mysigt!
är nyduschad o har rakat benen, det hade jag nog inte gjort på typ 2 veckor. hahha! behövligt o skönt!
vad ska man ha på sig ikväll?
pernilla har med sig massa kläder upp som elin packade ner o lämnade till henne. skönt :) har lite förslag på g. får se vad det blir!

nej nu ska jag hoppa i kläderna o ringa mig kära pojkvän o höra hur det går:)

Puss och hej

och vink till min familj och vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0