Tjohopp!

som ni förstod av förra inlägget så är jag inte blondie mer. jag är brunett!
det är en alldeles alldeles alldeles sjukt känsla. vet inte hur många gånger jag tittat mi i spegelen men det är MÅNGA!
Nu sitter jag uppe, klockan är 20 över 8. och jag är pigg som ett piggsvin. ( ha ha ha )
nej men det är faktistk jobbigt. dagen kommer att bli lååååång. men då kan jag iöförsig sova middag. haha
eller så pallrar jag mig in till sängen igen o försöker tappert att somna om.
håret känns bra, men jag saknar det blonda.
längtar tills ikväll så jag tänker sminka upp mig o ta på mig kläder o försöka trvias i håret.
nu sitter jag i trosor o en stor vit t shirt med en knut på huvudet..

var mest orolig vad alla här uppe ska säga.
Andreas gillade det (sa han)
hans föräldrar, jag som hatar uppmärksamhet för förändringar. jag verkligne hatar det!
om jag klipper, färgar håret eller gör något med mitt utseende så vill jag inte att någon kommenterar det.
jag tycker att om man inte kommenterar så ser det bra ut, dvs ingen märker något o det passar mig.
men om folk säger något så tänker jag "shit, det ser säkert jätte hemskt ut, folk lägger märker till det."
den teorin måste jag skippa nu eftersom folk kommer höja ögonen o säga "oj herregud wow shit men emma då"
men, jag är brunett nu o kan ej göra något åt det.. 
så jag kommer le o berätta om min tillfälliga föräldring och att jag var tvungen att göra det för att sen kunna släppa det o sluta tänka på mina jävla hårfärg!
nu har jag testat o trivs jag inte om några veckor så får jag helt enkelt sakta men säkert färga tillbaka.
nej nu sitter jag o tjatar.

nu ska jag planera min dag, förhoppningsvis kunna somna om och vakna sent, alltså lagom tll bachelor!

Puss o kram/Emma


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0