tisdag?

jag har helt ärligt kommit in i en fas då jag varken vet om det är måndag eller lördag.
störigt!
igår klocakn halv 10 fick jag panik för att jag hade missat greys anatomy. kom sen på mig själv att premiären är på onsdag kväll(imorgon visst)
och jag har kollat typ 5 gånger på tv.nu för att se när reprisen går och för en stund sen så tittade jag på tv.nu
för att se fall det var greys ikväll klockan 21.00 precis som jag tänkt mig.
haha cp emma!
jag behöver seriöst en vardagsrutin.
blev överlycklig idag när jag insåg att bachelor-rome kommer gå på 5an varje dag 13.45 : )
hur normalt är det?!
följer tom prince of bel air och joey och vänner.

har nyss gjort nytta och städat, tvättat, vattnat blommor, dammat, torkat av lister osv och så.
skönt, nu är här rent!
och jag älskar kvällana när man kan tända ljus o få myspys.

nu sitter vi o funderar på vad vi ska äta.
tacos lockar nog mest av allt! :) mumms.
massa grönsaker o kycklingfärs.
sitta länge o njuta.
så nu ska jag ta min tröttta o kinkiga pojkvän o springa ner till affären!

Och tack för alla kommentarer igår, fortsätt så : )

Puss o kram
/
S T O C K H O L M S  - E M M A ; )



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha har du bytat ut Fresh mot Tom i Fresh prince i bel air, eller du menar tillochmed? Roligt lät det :) När du är arbetslös kan du iaf bli en bloggdrottning :)

2009-02-17 @ 18:38:06
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: ida

emma har du flyttat till stockholm! fy fan vad roligt! kanske ska plugga i stockholm till hosten, blir val nr 2 pa min lista, men vi far se! stockholm e sa sjukt underbart! jag e lite avis:) skont att se att du mar bra!

2009-02-23 @ 04:16:31
URL: http://stromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0