sängen...

har drömt en massa konstigt inatt! hahah.. typiskt mig!
har inte rest mig än, så vet inte om jag mår bättre idag.
tänkte iaf gå upp och äta en rejäl frukost och dricka mkt och ta en dusch..
tror det är behövligt.
ska börja att titta rejält på sex and the city boxen idag var de tänkt.

Och så snodde jag en lista av pernilla! bra tidsfördriv! så njut..


Mig själv med tre ord: Envis, glad och kärleksfull
Jag ville bli när jag var liten: programledare
Är du kittlig: Aa, mest under fötterna.
Spelar du något instrument:
Nej
Något jag absolut inte äter: kött
Vad sa du senast: Hejdå hjärtat
Det här är jag bra på: pussas och kramas med andras
Brukar du svära mycket: Nja, en del..
Vad vill du jobba som: makeup artist eller förskole lärare står högst på listan just nu
Gillar du att sjunga: Ja jag älskar det
Gungar du på stolen: nix
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: vet inte

Dagen
Vad har du gjort idag:
  vaknade för en stund sedan o ligger kvar i sängen. var uppe vid halv 8 och kissade o tog en alvedon
Vad ska du göra ikväll: ta det lugnt, hoppas på att kunna hitta på något med älsklingen
Vad är det för veckodag: torsdag
Dagens dryck:
saft(det hör till när man är sjuk)
Dagens pålägg:
ont eller mjukost om jag kan få i mig någon macka
Vad saknar du idag?:
Min familj
Dagens humör: sjuk.

Annat
Morgon- eller nattmänniska:
nattmänniska ända ut i fingertopparna
Hur många kuddar sover du med
: delar 4 st med Andreas
Hur tidigt stiger du upp: allt mella 7 och 14 :)
Snarkar du: nej det hoppas jag inte


Favorit
Färg:
svart
Mat:
kycklingfärg
Plagg:
Leggins och urringade tröjor(mmm stör er nu riktigt mkt tjejer)
Skor: svarta pumps
Ställe: I lägenheten

Kläder & mode
Favoritplagg i garderoben just nu:
igenting, har typ inga kläder känns det som..
Favoritfärg på kläder: svart
Vad hade du på dig idag?: igår hade jag en stor mjukisdress o en tröja som jag sovit i. (sjuk som sagt)
Smink: ingenting

Senaste:

Person som sov i din säng:
 Jag och andreas sov i vår säng
Person du pratade med: Pratar med elin på msn
Person du gick på bio med: Andreas
Kram: Andreas imorse
Puss:
Andreas imorse
Känslan: När andreas puss attakerade mig när jag sov imorse o jag vaknade o besvarade med pussar..
Resa: oj, minns inte!! gick till affären igår..
Dröm:
Hahaha, drömmer alltid massa konstiga drömmar. drömde att holly o johanna pratade med mig o att johanna färgade mitt hår brunt i en ica affär mitt i en historie lektion. hahhaa!
Personen du pratade i telefon med: mamma igårkväll tror jag.
Personen du fick sms av: Älskling imorse

Antingen eller

Bio eller promenad
: Bio
Har du någon kompis som är fjortis?
Nej
Är du helst med killar än tjejer? beror på dag o humör
Har du kysst en främling?
Ja
Pussar du dina vänner hejdå? Nej
Säger du puss hej i telefonen? Ja ibland

Vänner

Har du en bästa vän?
Ja
Vem förstår dig allra bäst? Andreas eller elin
Vem säger du allting till? Andreas
Vem kan du inte leva utan? Familj, vänner och andreas


nej dusch mat o SATC ( avis Elin?:) hahaha..

Pussis


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag har ju redan sett alla, men där kunde ju kommit en lång lång fortsättning, jag har filmen som ligger här och väntar på mig :D

2009-02-26 @ 11:58:44
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0