klockan...

klockan är över 12. över ett också. och det är alltså den 5 februari. Min älskling fyller år!!

G R A T T I S  V Ä R L D E N S  B Ä S T A  A N D R E A S , J A G  Ä L S K A R  D I G  S Å Å Å ! <3

ikväll har vi hunnit med mycket. vi åkte först och stor handlade. massa mat och snacks till helgen! skönt att ha det klart..
sedan åkte vi hem och åt smörgåstårta. var vrålhungriga. gott var det också!
efter det åkte vi till Andreas föräldrar för att låna lite saker till på fredag.
på vägen hem handlade vi en dammvippa, som andreas sa "vi drack oss till en dammvippa"
(vi pantade flaskor och fick 22 kr och dammvippan kostade 23 kronor, perfekt)
efter det (notera att vi var hemma runt 21.oo) så borrade vi upp en spegel, jag städade hela lägenheten, vi vek tvätt o tvättade ännu mer och satt in dioder i köksskåpet.
nu är här så läskigt mysigt och fint hemma. jag älskar mitt nya hem :)

nu har vi nyss duschat, gransat vårt fina hem och kommit överens om att det inte är alls mkt kvar att köpa...

Imorgon blir det frukost till älskling, laga mat, andreas familj kommer på kvällen och därefter ska jag hämta elin på arlanda. spännande!

Godnatt, nu stänger jag fabriken för ikväll!

Pussis<3


älskar låten du är allt med sonja alden. och några rader där passar sjukt bra till andreas från mig :



Du är allt jag nånsin önskat  Du är allt jag nånsin drömt  
Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge


För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år Och vad livet vill oss lära Är att framtiden är vår
När som klockorna har stannat Och tiden tycks stå still Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill Då ska vi ta varandras händer Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer Är det alltid du och jag För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge <3<3











nu suckar och stönar andreas som en trotsig tonåring i sängen(jag ligger i soffan)
så det är bäst att gå in och hålla han sällskap..



HEJDÅ!



Kommentarer
Postat av: A:23

Tack så jätte mycket älskling,utan dig hade det verkligen inte blivit en sån fin lägenhet som de är idag.Hade varit en ungkarlslya men massa öl och sprit flaskor framme...

Och nu har det blivigt ett riktigt mysigt litet krypIN!!!!

Tack för att du finns Emma Andersson!!!!

ÄLSKAR DIG!!!! /// DIN ANDREAS

2009-02-05 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0