hejxsvej!

sinnessjukt att det är fredag igen.. sick!:) men jag gillar det.
elin är här uppe, nice!
igårkväll var andreas familj här., lyckat! maten blev god, bra stämmning o allmänt trevligt.
fick blommor, och gud vad fint här blir.
ute snöar det som fan!
nu har jag nyss gjort 16 tunnbrödsrullar.. snittar kommer att snittas sen : )
ska bli kul att klä upp sig ikväll.
mindre kul om hela lägenheten rivs, typ:P hahah.

nej nu ska jag visa min förvvirrade syster sollentuna centrum. som jag förklarat hur det ser ut typ 1000 gånger men hon förstår förfarande inte.
får frågor som
"ska vi in till centrum i sollentuna?" - svar vi bor mitt i centrum:)
"ska vi åka in till stockholm till det köpcentret?" - svar: köpcentret ligger andra sidan solletuna.
haha får nog ta centrum i sollentuna idag, stockholm city imorgon o köpcentret på söndag eller något!
detta är viktigt så detta måste redas ut:) hahaha.

Alexandra, min kära saknade vän från Blekinge! Jag saknar dig faktiskt och tänker på dig med jämna mellanrum. vart håller du hus?
PUSS PÅ DIG :)

nej nu ska jag kila..
Puss og kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, så överraskad jag blev! Glatt överraskad!



Jag har fått vidareanställning på jobbet och kommer att jobba juli ut, sedan tror jag att jag flyttar till hösten och pluggar! Vart är inte bestäm än.



Har du fått napp på jobb än? Så härligt att du trivs, klart du ska vara i en storstad Emm!



Miss u, Kram!

2009-02-09 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0