En dag i stockholm!

vaknade redan vid 10 imorse. åt en mysig frukost med Andreas, gjorde oss klara och sedan körde vi in till stan..
grymt mkt folk!! Älskling handlade en fin trjocktröja osm jag valde ut o 2 t tröjor. och med mig slank en assnygg leopard tunika med hem, gick inte att motstå : )
och lite annat som behövdes..
nu sitter jag och bloggar och äter glassbåt och andras spelar tv spel och äter havreboll! :)
laddar batterierna efter mkt gång idag inför bio besök ikväll.
kista 20.30 - borta bra hemma värst... ska bli mysigt med bio : )
att umgås med min älskade andreas är så lätt o man tröttnar aldrig!!!

imorgon ska vi nog ge oss ut för att handla inneskor till mig till jobbet.

nej nu, back to the buiseness!

Puss och mys/Emma!!!



Jag längtar efter min familj!<3


     

Det är sjukt kul med mörkt hår:) man kan klä sig i mer färger, smycken syns mkt bättre och mer assoserarere.
men det är svårt, jag känner inte mig själv än!! :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Fan vad det klär dig :)

2009-03-01 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0