snabbt inlägg

tänkte bara snabbt skriva för att lugna någras nerver att jag kommer skriva ett längre inlägg ikväll:)

har jobbat idag, kul! ätit mos o korv till middag, gått en runda med älskling. nu sitter jag nerbäddad o ensam med saft och runda naturgodisar och ska sitta här nu i 3 timmar. gissa om jag blev överlycklig när jag såg att det är säsongspremiär av ugly betty och DUBBEL AVSNITT av desperate housewives... kan man få en bättre tisdags överraskning:)
SÅklart flydde andreas fältet, han skulle visst fixa med bilen.. och det passar ju utmärkt när jag ändå inte vill bli störd vid tvn och har hela soffan för mig själv:)

Nej klockan är 20.00 och därmed börjar ugly betty..

lovar nästan till 100 % att jag bloggar klocakn 11. men  bara nästan:P

Pussis o kramis <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för tipset! låter gott :) det får jag testa!Ha det bra!!

2009-04-16 @ 06:47:20
URL: http://ellinor87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0