nu kommmer inlägget

nu är det efterlängtade inlägget här..
massor har hänt på senaste och jag vet inte om jag skrivit om allt. så jag tar allt och så får ni läsa allt dubbelt i värsta fall.

jobbade hela påskveckan och sen på torsdagskvällen kommer mamma o pappa.. vi åt ärtsoppa o drack punch. eller rättare sagt de åt o drack det medans jag drack cider och pratade skit.. efter det blev det kaffe glass o jordgubbar o massa skitsnack..
på fredagen kom mamma o pappa hit tidigt. (eller tidigt för oss men sent för andra med namn göran o marianne) hahah
mamma o andreas bakade tårta och mamma strök våra gardiner..
efter det åkte vi till lervik där andreas mamma o pappa bjöd på påsklunch. sjukt gott och jätte trevligt..
hela dagen gick och på kvällen satt vi här hemma, åt lycklingklubbor, drack drinkar, vin, spelade spel och mös:)

på lördagen åkte vi o handlade mc kläder till mamma, en snabb runda in om kista och efter det åkte vi hem och drack gott och åt pizza i solen på balkongen. tror det var 40 grader på vår balkong..
jag och pappa vilade även middag:)

efter det blev det dusch och tillfräschning och sen tog vi 4a, andreas mamma pappa och jag tåget in till centrum där vi tog en promenad till gamla stan. hur fint som helst i solen och alla sommarkänslor..
vi åkte till karlberg sen och åt tapas.. sjukt gott. och så delade vi på 2 flaskor vin..
därefter runt 22.00 tog vi tåget hem till älskade sollentuna..
drack kaffe, la i soffan o mös och sådär..

i söndags åkte vi till kista och shoppade en snabbis. sen blev det korv med bröd här hemma innnan mamma o pappa åkte hem:(

en sjukt underbar och perfekt helg som gick alldeles för snabbt..
det var ren lycka att ha mina föräldrarar här uppe.. önskar att de var här oftare!!! <3
love you mammmiii o pappaii pooo.. saknar er och tack för en toppenhelg!

fick även fina inflyttnignspresenter, tack:)

har jobbat nu hela veckan.. jag är sjuk.. har ont i halsen, huvudet, öronen , feber och mår kass..
dagen på jobbet var totalt röra och jag trodde aldrig den skulle ta slut..

nu ska jag nog hoppa in i duschen, ta 2 alvedon, sova någon timme o sen vakna och hoppas på att jag mår bättre...

 puss o kram<3




hahahha älska denna bilden.. jag ser ut som ett utvecklingstört fyllo, pappa ser ut som en farlig snuskgubbe och mamma ser alllmänt förvirrad ut. ahhhaahha :)<3<3


Jag och världens bästa mamma. visst är vi lika?:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ågren och Ulrik, har du aldirg träffat dom?

2009-04-18 @ 17:32:31
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0