Jävla telenor idioter!

Fick telenor f*ittan sin anställning i ett fling paket eller?
Jävla otrevliga slyna..

Är så arg att jag skulle kunna börja gråta. har gås hud och skakar. blir så jävla arg!

I fredags så laddade jag på mitt kontaktkort. Med 200 kr men de drog 700 kr. lagom jävla irriterande! blev först irriterad att jag klickat i fel summa. MEN man kan inte ens välja 700 kr. utan 100 200 eller 500 kr..
Hur kan det då dras 700 kr från mig?

ringde direkt dit men klockan var då ca 17.30 så de kunde inte hjälpa mig men bad mig ringa igår.. Och det gjorde jag..
de bad mig vänta och sen bad de att få ringa upp mig när de kollat det. men ingen ringde.

satt i kö 25 minuter idag och inget svar. testade ringa igen efter ett tag och först då svarade dem.. otrevlig liten tuff brud som bara skrattade åt mig o sa att hon inte kunde göra något.
när jag frågasatte att de var dom som gjort fel osv så sa hon typ inget..
blev irriterad o tackade för mig o la på..

hur fan kan de vara så idiotiska. de förlorar ju på det.
om de är dom som gör fel så får de ju rätta till det!

de borde tänka mer på sina kunder och att jag kan inte räknat med en utgift på 700 kr på mobilen denna månaden..

jag är arg, tänker inte vara kund hos telenor mer och de ska bli ett sant nöje att berätta för alla tråkiga ungdomar som står o tjatar på en i affärerna att jag med sant nöje sa uppo mig som kund hos dom!!

sjukt arg är jag..

hoppas att pappa kan hjälpa mig ikväll!



Kommentarer
Postat av: Elin

Pappa kan allt, hata telenor! Till mig skickar dom dyra jävla räkningar!

2009-04-28 @ 15:40:52
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0