17 again

igårkväll gick vi och la oss 22.50.. en fredag! sjukt. men jag var inte helt frisk heller så..
vaknade 11.03 imorse. vi sov alltså mer om 12 timmar. gissa om jag hade ont i ryggen :)
efter det la vi kvar i sängen och skrattade o mös..
andreas dansade som en galning för mig i varsdagsrummet och jag skrattade så jag höll på att dö..
därefter var det min tur att rocka loss till barbie girl.. haha!

En timme senare satt vi i bilen in mot stan. massa folk och älskade stockholm var i full rulle.. vi åt på vår favorit wok o suchi resturang.. mums! jag handlade brun utan sol på hm i sprayform som jag ska testa..
sen avnjöt vi varsen hallonsmoothie.. mums mums mums..

nu sitter vi o myser i soffan. andreas städar i köket.. ! här borde städar överallt så jag ska nog ta tag i det nu. kanske ut o gå en runda och få lite luft. sen ska vi på bio ikväll och se 17 again.. den verkar jätterolig så jag hoppas att den är det..

Vad gör ni ikväll??


Pussis


Kommentarer
Postat av: Mimman

Jag saknar dig också Emma. Det var riktigt tomt utan dig på lagsfesten. Du skulle varit med. Det var helt sjukt alltså. Allt bra i stockholm? Puss

2009-04-20 @ 11:19:16
URL: http://mimmanstenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0