vilken jävla kväll!

här ligger jag, halvsöt i min ensamhet. sådär halvsöt så den ända som får se mig är typ när jag går förbi spegelen och sneglar in i den men snabbt kollar bort. så småsöt är jag ikväll! usch ja. men är man halvsjuk så är man..

somnade när jag kom hem från jobbet. vaknade 2 timmar senare. eller ja mamma väckte mig. jag var heeelt väck. ont i kroppen, kallsvettades o kände bara för att dra täcket över huvudet igen. drog mig upp och var sugen på varma mackor. just då skulle mamma köra och handlade. Rostebröd till mig tack! javisst sa mamma.
gick och plockade fram alla saker. det var tungt, riktigt tungt. eftersom orken i min kropp var minimal. stod och väntade, orkade inte göra något annat sålänge.
efter en halvtimme kommer mamma hem, och vad tror ni hon har glömt?
JO brödet. jag ville bara gråta.hennes svar var:
"oj jag glömde de, men du kan ta Yoggi och torkade bananer"
men hallå? varma mackor eller yoggi. ja jag orkar inte ens skriva det!
men ja. iaf tog mitt otroligt fula hue med mig o körde till affären.
ni vet när man känner sig ful som stryk. som om att alla kollar på en o tänker: har hon gråtit? mår hon dåligt? har hennes bästa vän dött? har världen gått under?
ja så kändes det typ. jag kände mig som skit. in i affären, tog det jävla brödet och körde hem
och när jag satt där nerbäddad med mina varma mackor så var det inte ens gott längre. typiskt.
men så är det! jag går inte under för det.

imorgon är det jobb från 7-12. Hero som man är så tog man grovjobbet på morgonen. sen ska jag vidare till
Helsingborg där dagen ska spenderas. jag hoppas att jag vaknar på bättre humör och mer energi i kroppen.

jag har väl egentligen inte så mycket att skriva om mer än att i detta vädret, dessa tiderna och i detta livet vill jag ha en käraste! åh en sån som tycker man är världens vackraste en dag som denna.

Nu tänkte jag bädda ner mig och hoppas att jag vaknar upp på bätter humör imorgon.. och jag kan ju ta med min nya kamera imorgon och fota:D spännande!  kommer jag bli en sån kameranörd som fotar allt och lägger ut på bloggen?:D hope soo.

Godnatt min små snuttegulls! <3



en glad emma är nog det bästa trotsallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0