vilken dag...

klev upp imorse, gjorde mig klar. blev upphämtad av elin. körde och handlade alla saker till baket.
bakade i typ 3 timmar. pizza bullar i alla former och massa kanelbullar:) efteråt kunde jag knappt äta något ändå för att stå i skiten hela dagen gör mig illamående:P
det bestämmdes efter en stund under täcket att Cornelia och jag skulle åka in till Lund och se mamma mia, åh ja jag har sett den innan men det är ju såååååå BRA!
Men iaf efter många om och men så tänkte jag att hur drygt blir det inte att ta bussen in och speicellt hem? jag vågar inte köra så långt och på motorväg än så.
Jag och cornelia bestämmde oss för Film/myskväll. och jag som älskar film mys kvällar uppskattade det väldigt mycket:D
vi såg en film som jag inte minns vad den heter, och den var faktiskt bra. tummen upp för bra filmer!

när jag skulle köra hem nu ikväll så öste det ner. usch! körde i typ 60-70 hela vägen hem från Höör:(
lyssnade iaf på Mamma mia albumet. åh gud vad jag har blivit kär i det:Dblir så glad av abbas låtar.

Imorgon är det jobb, känns sjukt drygt nu när man varit ledig så mycket. men denna ångesten får man nog leva med resten av livet. och jag kan faktiskt leva med det när jag vet att det blir alltid hur bra som helst när jag väl kommer till jobbet:)

Nej nu ska jag gå och tvätta mig, kasta av mig kläderna och bädda ner mig:D


Godnatt gullefjun<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Visst är det så? Att man har en jädra ångest innan man ska jobba, men det är alltid bra när man väl kommer dit! gaaalen blir jag.. <3

2008-09-04 @ 14:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0