Ullared för hela slanten!

igårmorse hämtade Holly johanna och emelie mig kl 9. hämtade upp pernilla i höör också och sen började färden,. jag sov som vanligt mestadels av resan trots skrik tjo och tjim:) väl framme på ullared blev det lite shopping.
Köpte lite småsaker såsom sminkborstar, balsam, deo, klämmor och sådant. köpte även världes finast och underbaraste pälsjacka gjort av leopardpäls. och den är sååååå snygg;)
bild kommer in med tiden!!!

igårkväll när vi kom hem vd 9 var jag lagom uttråkad och la i sängen, gick runder och sen gick jag o la mig.

ett supertack till mina älskade flickor för gårdagen iaf, det var jättekul:) i ert sällskap är jag hel.


Nu ligger jag och myser i sängen. åt nyss frukost med Elin som hon kom hit med!
klockan halv 2 ska jag till pernilla sweety och fixa håret.
ikväll är det träning, men vet inte hur mkt jag kommer kunna träna pga mitt lår:(


Pussis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0