Träningsläger!

hemkommen från träningslägret nu och jag är lagom trött:)
sliten i kroppen, trött som ett monster men gud vad kul jag haft. känns verkligen riktigt kul att vara tillbaka. har saknat allt med handbollen!
Det började 18.30 i fredags. träning mellan 19.00-21.00. träningen gick bra och det var kul. därefter mat och dusch. sedan tog vi det mest lugnt.
lördagen började med löpning 7.45. inte min starka sida men det gick bra! därefter väntade frukost och sedan träningspass mellan 10.00-12.00. därefter väntade en smaskig lunch med laget och sedan bilfärd till tollarp. där vi spelade match. gick helt okej och vi vann med 30-6:P helt okej kul att spela match, men jag anser änsålänge att träningen är mycket roligare. därefter väntade lunch och sedan bäddade vi ner oss i vårt lilla rum där vi la som packade sillar. avklarade två filmer:) lagom mysigt och väldigt behövande. klockan 20.04 trodde jag typ klockan var 23-24 något:P haha!
imorse var det "sovmorgon" och vi gick inte upp förrän halv 9. tränade ett pass på 2 timmar, alla var lagom sega. sedna väntade lunch och därefer dusch.
laget spelade match förutom jag och några till som stod över!
nu ligger jag är och är heeeelt slut. så trött att jag skulle kunna sova nu och sova hela natten:P men nej får nog ta en powernapp och därefter väntar en massa godheter på tvn.

I veckan blir det lite blandat jobb, shopping hoppas jag och Träniing:D

hade de ringt och frågat om jag kunde komma och träna ett handbolllspass nu så hade jag konstigt nog inte tacka nej :) jag tycker det är sååå kul.
men får vila tills imorgon då det endast blir ett löp pass, inte min starka sida som sagt och hade varit roligare med handboll men kanske detta är mer behövande för kropp och knopp:)

Myskvällen ikvälll kommer bli BRA:D


Hejsvej!<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

jasså du är tillbaka =) då kanske vi möts på planen i höst?! :P

2008-09-14 @ 18:25:49
URL: http://ellinor87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0