Tjotjim!

tänkte först bara tacka för kommentarerna, jättekul:) men jag vet inte hur jag svarar på dem. haha!
ikväll har jag ätit frukter och pizzabullar under en tjock filt, pyamasbyxor, stor mjukiströja och gråtandes till extreme homemakeover! ni vet sådär lite halvhysteriskt så man knappt kan andas av glädje/jag-tycker-det-är-så-vackert tårar :) iaf så är jag trött nu, tänkte bädda ner mig och försöka somna till en film..
hur mysigt är inte det?:)
jag vill göra något bra nu, något sådär hyperbra som man bara ser på film :P

mina kroppsdelar somnar hela tiden, haha vet inte varför. och det känns som jag har en muskelsträckning i mitt högra lår. kyss på den, asskönt!

nej nu ska jag bädda ner mig, jag fryser konstant och imorgon blir det nog eldning på rummet or something!



hej hopp i löven, gummisnopp i röven/emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0