Tjenis Penis Jan banan!

dagen har varit perfekt för mig. har haft alldeles för många såna här mysslappdagar nu så imorgon är det back to the buisness. med ångest som vanligt som som alltid blir bra när jag är på plats:)
La kvar i sängen, elin kom med frukostbullar som vi smaskade på. sedan la jag mig lite till i sängen.. Med fint sällskap i datorn:)
körde till höör och fräschade upp håret, och det var lika skönt och behövligt som vanligt:) som en ny kvinna, eller något. haha.
Sedan körde jag och handlade och drog upp till elin, jag åt kyckling och hon åt en svettig ko. haha ne men en köttbit av något slag. med Ceasarsallad, pommes och sås! mumsigt:)
Efter det blev det mys i sängen en stund och nu har jag nytt tränat, duschat och ätit. en helt perfekt dag!
träningen var skoj, bara tråkigt att inte kunna ge allt pga det trasiga lår som jag ligger inne med.

Jag har alltid tyckt att jag var tjock, alltid stått 1000 timmar framför spegelen och önskat att jag vore 20 kilo lättare. jag hatar att banta och jag älskar godis. bra kombination? och ja har noll självdisiplin.
någon som känner igen sig?
Iaf så har jag kommit på att på senaste har jag börjat acceptera mig själv. att jag är en kurvig tjej och inte den där pinnsmala beniga tjejen.
jag tror att om jag hade varit benig så hade jag önskat mig former. så är väl allt här i livet.
Men från och med nu så ska jag sluta tänka så mycket och vara nöjd med vem jag är, jag är ju trots allt
 Emma Andersson och hur underbart är inte det?:D
Nej från och med nu ska jag må bra med mig själv och inte vara så elak mot mig själv. kanske det gör att jag inte alls tycker jag är tjock längre!
detta är nog många kvinnors hemlighet så därför skriver jag om det.
sträck på er, Vi är vackra!  precis som vi är, med eller utan kurvor:)

En annan sak jag tänkte på, jag tänker väldigt mycket:) ibland för sent, alltid efter jag pratat. haha
vad jag tänkte på då är att jag älskar handbollen.. det är ritkigt kul. och för första gången på typ 3 år så är handbollen dagens höjdpunkt.

Hur ska jag göra med handbollen när jag flyttar till stockholm? hm hm hm..... :(

Nej kvällsrutinerna kallar!

Slängpuss;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Du åt en svettig fågel

2008-09-19 @ 09:31:17
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: Elin

Du åt en svettig fågel

2008-09-19 @ 09:31:50
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det var det mest vettiga jag har hört i hela mitt liv!

Det med alla är vackra.

Kände mig mycket snyggare efter det :$

Man ska tänka så, för alla är vackra. På ett eller annat sätt:)

2008-09-19 @ 10:49:53
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: Linn

Emma! Ska du flytta till min älsklings stad STOCKHOLM? va va va?:O woohoo

2008-09-20 @ 18:58:32
URL: http://metrobloggen.se/linnservin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0