Tisdagsmys!

la kvar i sängen länge imorse. gick upp och tog på mig en mysig outfit bestående av jeans, tröja och halsduk. körde upp till Kvarnen där jag emelie holly och johanna åt Buffé av thai/kina mat. mumsigt:)
sedan körde jag upp till elin, umgicks lite med henne och challe. Sen körde vi till citygross i höör och handlade lite!
nu är jag hemma, frös lite så har bäddat ner mig. ska träna om en timme, ska bli skoj:)
efter träningen kommer min Minna så ska vi dricka te och äta nötter... och titta på topmodel!

lagom mysig dag, ellerhur? ;)
nu har jag dessutom fått hicka. vem tänker på mig?


Det finns vissa personer som jag bara blir så ledsen över att prata med. och så kommer det nog alltid att vara. jag vet inte varför jag söker kontakt med dessa personer. i hopp om ett glatt och positivt svar kanske? jag vet inte, det är tråkigt att jag inte så är stark att jag bara kan delita dessa personer ur mitt liv.

och förresten killar som är lide på, söta och glada när de är singlar och när man efter ett tag hör av sig och får snäsiga, tråkiga och korta svar och sedan kommer de fram att de har flickvän. såna här killar finns det för mycket av. och dessutom kan alla ni skita ner er.. för det är så jävla svagt att inte kunna vara sig själv rakt igenom. Detta stärker mig, för detta är ett exemplariskt bevis på hur jag absolut aldrig i hela mitt liv ska bli. och såna här svaga människor vill jag inte ha i mitt liv. Never! Spottar ner er allihopa.... tycker faktikst synd om er, sök hjälp!

Och ett till förresten så ska jag klippa och färga mig på torsdag. det ska bli sååååå skönt! mitt hår ser verkligen ut som fan och är aslångt.. mitt hår växer nog typ 3 cm i månaden eller något! ogräs...


Ha det bra, Love<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0