regn och rusk

idag har jag varit och fixat mina naglar och jag är jättenöjd. sjukt drygt med att bita på naglarna.
det är ju som en sjukdom.
och nu försvinner kanske lite av mitt enorma komplex för mina händer:P

roligast var ändå när elin såg mina naglar.
hon var sååååå avundsjuk och ändå efter 10 minuter så måste hon kläcka ur sig:
"det hade väl varit bättre om du haft dina egna naglar"
haha:D

jag har också tränat idag vilket var jätteskönt. min kropp var utvilad och
 jag var full av energi. träning imorgon med:D

onsdag blir det jobb och
sen på kvällen blir det resturang och bio med mina flickor,
mmm älska älska:D

jag har faktiskt inte särskilt mycket att skriva om känner jag,
har varit upptagen de senaste dagarna! ;)


jag mår riktig bra för tillfället.
 ni vet när man känner att detta är heeelt rätt och jag ser ljuset i tunneln.
där är jag nu!<3


nej nu ska jag prata med världens sötaste,
 för det har jag ju inte gjort nu 2 dygn i rad;) (ironi) mihiii.


Puss på er alla<3




GRATTIS MIN GULLUNGE, JOHANNA DEXE
SOM FYLLER 19 ÅR IDAG<3
TYCKER OM DIG MASSOR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0