Ont!

cp ont i mitt lår, typiskt att man ska träna fullt ut fast man har ont. men när jag är på träningen så vill jag ge allt! sån är jag..
efter träningen kom min Kjaereste Minna. vi åt kanelbullar, drack massa tee och åt nötter och tittade på tv. fick även Massage av minna, hon är grym:D och hennes grymmet ska jag utnyttja ofta. mm mmm mmm:D
dagar som denna så känner jag mig sjukt stark i mig själv. jag känner att mit uttryck "ensam är stark" får full makt. jag känner mig starkast i världen och att jag ensam kan klara allt för jag har världens bästa människor omkring mig. det är en underbar känsla!
så fler kvällar och dagar med vännerna. man är alldeles för sällan med vännerna!
en kopp te mitt i veckan eller en lunch gör så mycket...

Imorgon tar jag Holly Johanna Emelie och Pernilla rally.bilen upp til ulared för att vara snyggast på hela ullred:P det ska bli riktigt mysigt med en sån dag.
så mer om ullareds utflykten imorgon:D

Nu ska jag bädda ner mig!
Pusspuss /starkaste Emma i världen'


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0