mysdag i lund!

Cornelia ringde och väckte mig, gick upp och kastade på mig kläderna och tog sedan bussen in till lund för att käka lunch med Nelan. som dessutom var jättesöt med sitt gips och ruvor i ansiktet:) folk frågade och tittade. söt söt söt!
Vi åt på ett jättemysigt ställe, det var buffé och ingen mat som man brukar äta. gourme mat eller hur det stavas.. det var iaf gott och trevligt och mysigt. efteråt gick vi in till stan. blev självklart lite shopping.
Och lyssna här. jag Emma andersson, mest flickigaste i världen. som alltid använder kjolar, klänningar, strumpobyxor osv har gått och köpt mig ett par jeans, ett par chinos. kan ni fatta, två par byxor:) hur ska detta sluta. jag använder ALDRIG byxor.
spännande spännande spännande:)
köpte självklart en kjol med för att inte tro att jag tappat min kvinnlighet helt:P
en halsduk och en grundtröja följe också med.
och en festlig ögonskugga till fredag!
och jag är så sjukt taggad inför fredag!

Såg att alexandra kommenterat, är du ledig på fredag? såfall tycker jag att du ska komma hit och fira mig och sedan dra med mig och mina vänner ut och festa i köpenhamn! JA JA JA! saknar dig<3

Men iaf, drömde inatt. vaknde och grät. Dennis var dum mot mig, och jag var verkligen jätteleden. hur kan mina drömmar bli så verkliga? förlåt dennis att jag drömmer elaka drömmar om dig:P haha.

måste ta tag i mina saker. alla mina smycken! de försvinner som... ja jag har inget bra ordspråk på hur de försvinner men typ som kakor ur en kakburk:P haha. tänkte att jag skulle ta tag i att leta upp alla och rensa ut o slänga såna som jag inte använder. för jag har verkligen smycken ÖVERALLT.

Nej nu ska jag gå ner och äta knäckis med tomat och räkost, inte ätit det idag:P ett måste ju. haha!

Ska träna sen också tror jag. har lite ont i halsen känner jag så får se om jag tränar men drar iaf upp där1



KYSSSS<3


Kommentarer
Postat av: emelie

ni kan ju festa i oslo istællet :)



pusssss <3

2008-09-02 @ 22:04:00
Postat av: Alexandra

Eeemmmen! Jag jobbar på fredag så det är unmögliiisch :'( tviii, jag vill!! men du, vi gör ett försenat firande av dig, så är inte allt roligt slut efter fredag, jag och du med en utekväll snarast? det tycker jag :) miss u too! <3

2008-09-03 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0