Mmm Mmm Mmm ;)

med denna smaskiga rubrik så måste ni tro att värsta inlägget kommer:D
nja! ledsen att göra er besvikna. haha!
jobbet gick vädigt fort och bra. uppskrattat!
hem, duschade och åt knäckisar med räkost och tomat på. det är periodens godaste. morgon middag kväll:D
nu ligger jag här trött i ögonen, nyduschad och allmänt helt okej glad!
imorgon tänkte jag ut o gå en runda, hoppas på regn:D sen hoppas jag på lunch i stan med Nelan, stackars nelan som brutit armen. uff!

På fredag vill jag att det ska bli en hejdundrans jävla fest, och ärligt, alla som vill
FÖLJ MED TILL DK OCH FESTA HEEEELA NATTEN MED OSS:D

nej sängen kallar, ligger redan nerbäddad men sömn skulle vara på sin plats, en snygg man som ger mig massage innan vore ej helt fel :P

Pooouuuuws<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hör av dig Emsen!!! Jag vill med festa snart, men vart å när är frågan så keeep in touch!! :D <3

2008-09-02 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0