mitt fartfyllda liv

jag har haft ett fartfyllt liv nu i 2 dagar:) haha. som elin sa:
"du går på massa events, lever roligt liv och skiter i vad du kostar på dig"
haha lite sant, men iaf, nu får det snålas.. haha!

iaf så igår jobbade jag mellan 9 och halv 1. enligt mig borde alla i Sverige ha dessa arbetstiderna. haha!
efter det sov jag, en sak som också borde införas i sverige. att sova middag:D tänk vad nice, allt bara avbryts typ mellan 13.00-15.00 varje dag för att sova middag:D
efter det åkte jag emelie minna johanna och holly in till malmö där vi åt på Jenses´s bofhus. mycket god mat och mysigt att sitta:D fint att sitta, det är viktigt enligt mig. ellerhur hollydolly?:D
efter det gick vi på bio. såg Patrik 1,5. sjukt rolig, sorlig och mysig film:D ska lätt ses igen.
kom hem vid 1 inatt och då tog jag några timmars behövlig sömn.


vaknade imorse. gjorde bodyskrubb, kastade ihop 2 trasiga mackor och sen kom pernilla och hämtade mig.
dagen bestod av:

* Spray tan i perfstorp(och ja, jag är brun men tog ändå den mildaste stryrkan, vadå att jag är svensk?):Dhaha

*till malmö och handlade hårfärger och smått o gått till Pernilla babe..

* till mobilia, handlade 2 bhar, 2 trosor och ett par öronhänge:D

*åt rödspätta på mobilia, mummma:D

*skrattade

*pernilla mobbade mig att jag ser ut som en blonderad neger med asvita tänder:D hahha. i like it!




pappa och jag har ff hemma nu när mamma är i Huvudstaden:)
igår hade han fixat min dator så när jag startade den idag så hörde jag musik, han hade lagt in en bild på sig själv, skrivit "pappa är bäst, han är en fena på datorer" och så spelade han den låten : han går som en karl, han ser ut som en karl och han rör sig som en karl ska.. haha söt:D
tack för att vi lagade mig dator iaf pappiii!:D

och nu när jag kom hem så hade jag fått mitt lönekuvert. Tjohooo! slet upp det, trodde typ jag skulle få ca 2000 eftesom jag bara jobbat 2 dagar och en kväll på den månades lön. men icke, jag fick mycket mycket mycket mer så nu är jag sjukt glad:D och shoppingsugen. illa, håll i pengarna:P men en tur till ikea kanske?:D pengar är sjukt kul. eller en weekend?:D jaa...

som ni märker är jag helt uppspelt. jag har galet snygga händer(de är bruna+långa naglar), jag är brun, behöver inte sminka mig, har fått massa pengar o ska nog spela match ikväll om min halstilllåter.:D


lägger ut bilder ikväll..


Pusss

Du är söt<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Blondinbella-wanabeeeeee, mohahah ;D

2008-09-25 @ 19:48:56
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0