Min helg!

Trötta ögon och en hejdundrans perfekt helg:D vilket resulterade i att inget blogg för mig del. MEN

here i am, back in the buisness.:D


Tänkte dra dag för dag för att få med att och dokumentera allt, för hur kul är det inte att titta

tillbaka på alla bilder och allt man gjort sen?



iaf så kom ju mamma och pappa in och sjöng för mig i fredags morse på min födelsedag. jobbet gick bara

bra och fort:)
när jag kom hem så blev allt stressigt. jag skulle göra färdigt maten, duscha, styla fixa och dona:)

Elin kom hit med present. gud vilken fantasi kvinnan har:) jag SJÄLV hade beställt en jeansjacka, ett

par skor och en grundtröja från HM. jag bad Elin köpa 8 X-cider till mig som jag skulle ha på kvällen.

Elin kommer in med en stor kartong, skrattar och säger: jag har inte så bra fantasi:P
Öppnar lådan, som inte ens har något omslagspapper, och där i ligger just min beställda jeansjacka,

tröjan,skorna och ciderna. hahaha! visst var det bra men hon hade typ "glömt" att jag fyllde år och

packade därför in detta utanför vårt hus:P
sött! visst?
jag blev iaf nöjd.

Jag fick blandad kompott av presenter, filmer, kläder, pengar, blommor, kass med allt en emma behöver

osv!

tänkte lägga ut och berätta om Pernillas present, som var extra spännande, annorlunda och rolig:)


Tjejerna anlände, dvs: Pernilla, Pernilla, Toss, Cornelia, Johanna, Holly, Emelie och Minna!
vi åt gott, drack gott, snackade skit och jag kände mig faktiskt rikigt lycklig.
Liksom, hur ofta är det som man har alla sina stjärnor och bästa vänner samlade.?!
nej jag var faktiskt hur glad som helst. senare på kvällen kommer jessica också, väldigt uppskattat:D
jag minns faktiskt inte vilken tid men senare drog vi vidare till Danmark.
detta gjorde vi efter vi letat genom hela mitt hus efter mitt bankomatkort som är totalt borta.

frustrerande:(
Men danmark var iaf skojskoj. Johan, En kille som vi träffade i bulgarien kom och mötte upp oss. hur

roligt som helst:)
Danmark bestod av män, dans, sprit, regn och skratt:) tack till er som följde med och mina älsklingar

som kom till mig på kvällen!<3 älskar er!

vi kom förresten hem från danmark klockan 07.30 på morgonen. jag frös, ja jävlar. jag skakade! har nog

aldrig varit så skönt med en säng som då.

vaknade 13.30 i lördags morse, trött, bakfull och kände mig allmänt slut.
åt lite onyttig dagen-efter-mat och sen somnade jag igen. vaknade 16.30. gjorde mig klar sen tog jag

tåget till malmö.


där hämtade Patrik och Pernilla upp mig. vi körde hem till dem, åh gud vad mysig lägenhet. och jag är

sååååå avundsjuk! tänk att ha en man att dela allt med, alla aldrig behöva sova ensam, att kunna

duscha med någon när man känner sig extra frusen och kramig, att vaknade vid det vackraste man vet

varje morgon. såna små saker som känns så långt borta för mig. det kommer jag få vr med om en vacker

dag. tanken gör mig lycklig och jag längtar. iaf så åt vi tacos, MUMMIII:D godaste tacon jag ätit sen

1900 frös ihjäl. kan varit för det var dagen efter men nej det var gott:D

Åkte hem senare på natten, somnade som en dedövad hamster. och JA, det var skööönt!



sov lääänge i söndags och la kvar i sängen, det var behövligt. gick upp och åt knäckisar och tittade på

film( på smällen)
gjorde mig senare klar för att släkten skulle komma hit på släktkalas.
det var väl mysigt. FÖRUTOM ATT INTE EN ÄNDA AV ALLA MINA 100 KUSINER VAR HÄR:( INTE EN ÄNDA.
 blev besviken! men så är det väl.
efter kalaset åkte jag och elin ner och handlade snacks. jag bäddade ner mig vid tvn. såg ensam mamma

söker, och ja jag älskar såna program. de är så mysiga!
sedan såg mamma och jag "inte utan min dotter"
fyfan vilken hemsk men bra film. Rörande!



imorse ringde mamma och väckte mig, jag skulle upp till tandläkaren. Bortade tänderna och körde upp där!

Och woowowowowowaaa! inga hål och allt såg bra ut. jag är stolt, jag har aldrig haft hål eller några

problem. Hur duktig är man inte?:D
när och om jag väl kommer få hål så kommer jag bli helt förstörd, haha!


efter det körde jag till lund, jag handlade en kamera. jättesuperfin och uppfyllde alla krav jag hade

innan jag åkte dit! tummen upp, den ska jag vara rädd om.
okej att det är mycket pengar, men jag har jobbat hela sommaren. det kändes bra att unna sig en fin

bra sak som är annat än kläder:P faktiskt.

efter det åkte jag Pernilla och lilla vovven Stella hem till pernilla, vi lagade tacos. mums:D
 jag är en tacolover.
ska man charma mig så kan man ge mig massa kramar, bjuda på tacos och säga snäckan, gumman eller

snuttis! sånt gillas:D och om man vill avensera, ge mig lite hårbottenmassage, oemotståndligt.

klockan rann iväg så jag körde hem, bytade upp och stack upp till hallen. spelade match mot P93. gick

väl inte så bra men vafan:P

Nu har jag nyss ätit smörgårdstårta och nu ligger jag är heeeelt slut:D
OCH ARBETSLÖS! hahah:P


förresten så har jag fått ABBA helt mycket på huvudet. lyssnar på den hela tiden och sjunger med och

kan alla låtar:P haha! hur nördig är jag inte?


nej nu lägger jag krutet på bilderna, massa nya ju.


veckan kommer bjuda på bättre bloggning, För ni har väl saknat mig?!:)

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0