MIN DAG!


vad är det för en dag? vad är det för en dag? nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra:D

Mamma och pappa kom in med sin skönsång. i 19 år(kanske inte när jag föddes men) så har mamma och pappa kommit in och sjungit för mig på sängen, tyst, falskt men ändå så sött:D pappa hade svacka i några år och sjöng inte men nu börjar han komma igen:P som vanligt står Pappa och fotar och mamma kommer med presenterna. innan hade vi alltdi en glassklick med ett ljus i, glassen stod sedan i frysen några dagar men åts aldrig upp:P
det är födelsedag för mig och det gör mig så glad. jag önskar att när jag är 40 och har barn och familj så ska mamma och pappa smyga in och sjunga när jag fyller år:D

fick iaf pengar, 2 filmer och en filt:P perfekt!

ikväll kommer mina älsklingar hit, och jag är så lycklig för att alla mina närmsta och bästa vänner kommer! MMM love you al<3
självklart saknas Emelie och Linn! (jag tänker på er ändå)

Detta kommer nog bli en bra dag. jag har världens bästa vänner och familj.

Lade och tänkte på först igår vad Elin köpt till mig. hon har varken sagt:
"åh emma jag har världens bästa födelsedagspresent"
det brukar hon säga 3 veckor innan och alla som känner mig vet hur äckligt nyfiken jag är. och detta dödar ju inte mig lagom mycket 3 veckor innan! haha.
Men i år har hon inte sagt något. Så nu började jag undra om jag kanske inte får något.
Elin är iaf den bästa personen på att köpa presenter. hon träffar mitt i prick..


nej nu ska jag köra till jobbet, blir nog en mysig dag på jobb. och förresten, ikväl är jag arbetslös IGEN! woho. it kills me...

Ha en bra dag, för det ska jag ha.
Puss<3


890905:D

Kommentarer
Postat av: Minna

GRATTIS GUMMAN :)

2008-09-05 @ 10:24:36
Postat av: Emma Hansson

Grattis :)

2008-09-05 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0