jobbjobbjobb

jobbar nu, 10 timmar igår och 10 idag. slappt idag! skönt:)
mår fortfarande illa
har ingen aptit, inte ätit idag typ men borde göra det.
kanske en fördel om man ska dricka alkohol ikväll!
jag pendlar mellan gråt och styrka..
jag sov dåligt inatt..
jag vill att mitt liv ska lösa upp dig nu.
jag är trött på att trampa i samma skit!
jag längtar till måndag, då ska jag träna!


om du tror du styr mig
då förstår du ingenting om vem jag är..
du bara ljuger om var du var.
om du tror det duger för att jag ska spela i ditt spel..
då tar du fel...
om du tror att du duger när du bara ljuger
då tror du fel


vad ska man ha på sig ikväll? svart fodralklänning, höga skor och min pälsjacka kanske?:D

va snäll mot mig, jag orkar inga överraskningar nu!

Puss/Ea



söt bild va? hahaha.




Kommentarer
Postat av: emelie ;)

man har på sig svart klänning o höga skor iaf :D

2008-09-20 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0