illamående

har mått illa, haft ont i magen, varit en gång för mycket på toaletten idag!
ligger i sängen och mår illa, det är sjukt jobbigt.
ligger iaf i trosor och det är fullt av grejer på golvet. man kanske ska ta på sig en ttröja och göra en gång på golvet fall i fall att man får springa upp och spy inatt!
alla på jobb har mer eller mindre maguinflensa. är jag smittad så blir jag sjukt lack!
men ändå, billig och bra bantningsmetod om man ska se det positiva:P

trött är jag med.
och lite nere för att jag inte fått sms av en viss person! :(

nej nu ska jag gör klar för en kräkandes natt och sova ruset av mig.

puss mina vänner<3




 hittade en bild på mig o gedix!!
mmm love it, sommaroutfit. hög hallonrosa kjol och body!
kan man ha det i detta kalla vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0