Hahahahha!

var en stund hos elin ikväll, tittade på tv och åt popcorn:) mysigt.
nu sitter jag här och tittar på bridget jones dagbok och skrattar. hahah! när hon åker skidor på sin skidsemester så ser det ut precis som när jag åkte skidor första gången. hahaha!
jag och holly:) hahahaha. ja gud!
skidor skulle varit väldigt kul att göra igen. till vinstern kanske?

vad sägs om skidor, varm choklad, sprit, bastukvällar, sova middag i understället, dricka öl/cider på toppen, rulla runder i snön och göra snöänglar och somna helt slut, varm om kinderna och kramandes varje kväll?
Är du frivillig så ring: 0768.... haha nej skojade:) men är någon sugen? JAG ÄR!


nu ska jag tvätta mig, bädda ner mig och njuta av icke luftmadrass/tältsäng;)

Dattiiidooo, boooo<3

Kommentarer
Postat av: emelie

vi ska åka v 2 :D när du skriver så blir jag fett taggad :d

2008-09-14 @ 21:55:18
Postat av: HOLLY ;)

HAHA fyfan va jag skrattade åt dig då emma, vi va i en klass för oss själva på den resan :P

2008-09-15 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0