Godmorgon världen!

vaknade upp idag med världens förkyldning känns det som. sådär så man inte ens orkar sova! jobbigt läge..
idag blir det nog bak tills min födelsedag med Elin! kanelbullar ska bakas. och jag anser ska man väl baka som är så lagom kul så ska man baka myyyyycket!

igår fick jag förresten ett jättefint armband av nelan:D <3 tack. (en förtidig födelsedagspresent)

tror att jag ska ta med kameran idag på vårat bakverk. det behövs lite bilder här på min blogg!

vår bil var inlämnad på verkstaden igår.  min krock orsaker tydligen inte bara repor och buckor som jag trodde. massa annat var skadat/sönder. jag/vi tänkte att detta kan ju inte bli såp dyrt. 10-15 tusen. men vad gick skiten på?
JO 26 tusen kronor. sjuuuktt!


nej nu ska jag dra mig upp. tv'tta av mig dra på mig något skönt o ta tag i mitt liv:P

händer ikväll? film någon?:D jaaaaa..


Pusshaaaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0