....

" det var för bra för att vara sant! "

tackar min Emelie så mycket för denna kvällen, mest för att hon är bra och kommer att vara otroligt saknad. vi har alltid bott ett stenkast från varandra, men nu?! jag vet att allt finns där när vi ses igen, och det får mig så mycket lugnare! Älskar dig min vän<3


mest för att jag inte lagt in  bilder på länge nu så ska jag lägga in bilder som fan...

   

kvällens bilder:

         




imorgon väntar detta mig, det ska faktiskt bli superkul:D en dag med min pernilla är vad som behövs nu och hon vet exakt vad jag gillar, vad jag behöver och hur man gör mig glad:D för hon är min bästa vän o den av mina bästa vänner som är mest lik mig:D





det va inte alls så kul att lägga upp bilder, har iaf som på datorrn så nu ska jag bädda ner mig och vänta på att mina snuttis pernilla ska hämta mig imoprgon och jag kommer att vara ännu mer nervös än vad jag är nu:D hihih<3


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0