en dag på slottet

eller inte, fy vilken tråkig dag jag haft.
min dag har bestått av, taxi, väntan, väntan, väntan, taxi, sömn och träning. nu är jag lagom uttråkad, trött och gnällig!
imorgon är det nog iaf inget jobb och därför är jag sugen på lite shopping, det hade suttit fint :)
ikväll blir det kanske en film? klockan är ju trots allt bara 7. tänkte slänga av mig mina otroligt fula löparkläder och kasta mig i duschen, ta på mig de skönaste kläderna jag har, köra ner och hyra film och bädda ner mig:) en kärleksfilm eller collagefilm hade varit NICE!

Vi ses snuttegulls<3

Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

Som du läste mina tankar :D shopping på sin lediga dg är underbart :D

2008-09-15 @ 20:29:52
URL: http://emahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0